Hogyan enyhítheted az ízületi fájdalmaidat?

0
1540

Cserélje ki az üdítőt és az energiaitalt vízzel. Ez segít jobb hidratálást biztosítani az ízületeknek és a szívnek. Nem tudom, mennyi vizet kell fogyasztani? Hallgassa meg a tested utasításait: győződjön meg róla, hogy a víz mindig rendelkezésre áll. Ha szomjas vagy, igyál. És növelje a hidratálást meleg időben és edzés közben. Ne hagyd, hogy extra font túlzsúfolja az ízületeket. Ez gondot okozhat, mert a bemelegítés kihagyása nagyobb kockázatot jelenthet az ízületekre, és túlterhelődhet, azt mondja.

A legjobb eredmény érdekében a bemelegítő és lehűtő gyakorlatok körülbelül öt percig tartanak. Dolgozz azokkal az izmokkal, amiket edzés közben fogsz használni, de lassabban. Felmelegedés különösen fontos, mint a kor; régebbi ízületek gyakran kevésbé rugalmas. Nem is tudom, hol kezdjem. Nézd meg ezt a videót, hogy megtanulják a megfelelő technikát bemelegítések, mint a sétáló kitörések, sumo guggolás oldalsó emelés, fenék rúgások. Ilyenkor kell orvoshoz menni. Lehet, hogy valami egyszerű kijavítani, mint például a helytelen formában. Vagy valami összetettebb, mint például a korai osteoarthritis, lehet, hogy foglalkozni kell.

Az extrém ízületi fájdalom súlyosbíthatja és hosszú távú állapothoz vezethet

Az ízület az, amikor két vagy több csont találkozik, és fontos tudni, hogyan tartsuk egészségesen és erősen, mert az ízületek sérülése gyakran rendkívül fájdalmas és néha visszafordíthatatlan. Az extrém ízületi fájdalom súlyosbíthatja és hosszú távú állapotokhoz vezethet, mint például az ízületi gyulladás. A jó hír az, hogy számos lépést tehetsz annak érdekében, hogy az ízületeid a lehető legegészségesebbek legyenek. Nézd meg a top tippeket az én blog alatt! Bevezetés az ízületekbe.

Háromféle ízület van a szervezetben; rögzített ízületek, enyhén mozgatható ízületek és ízületi ízületek.  A rögzített ízületek, mint például a koponya, nem engednek semmilyen mozgást, és rostos kötőszövetekkel vannak összekötve. Kissé mozgatható ízületek, ahogy a neve is sugallja, az ízületek, amelyek mozoghatnak enyhén, mint például a csigolyák között a gerinc. Az ízületi ízületek a testünkben található legmozgathatóbb ízületek, például a csípőízület és a könyökízület. Hatféle ízületi ízület van: a csuklópánt, a zsanér, a nyereg, a sík, a kondiloid és a ball-and-socket illesztések.

A porc, a synovium és a szinoviális folyadék eltávolítja az ízületeket, megakadályozva, hogy a csontok egymáshoz dörzsölődjenek. Életkor, sérülés, valamint a mindennapi életmód, szokások, mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a kopás a porc, de sajnos ez a kár nem könnyen javítható a szervezet, ezért már alább vázolt 7 lépést felé épület egészségesebb, erősebb, ízületek.

Nagyobb az ízületi fájdalom kialakulásának kockázata

Ez nem feltétlenül jelenti a testmozgást, de az, hogy órákon át egy helyen kell ülnünk – különösen, ha irodai munkát vállalunk–, nagyobb a kockázata az ízületi fájdalom kialakulásának. Még ha fel is kelsz az asztalodról, és óránként egy rövid séta is hasznos lehet számunkra. Az aktív maradás elősegíti az ízületek, valamint az ízületek körüli izmok erősségének és rugalmasságának növelését.

A fizikai aktivitás ösztönzi a szinoviális folyadék keringését, ami lehetővé teszi a csontoknak, hogy egyenletesebben mozogjanak egymás mellett. Mi több, a testmozgás elindítja a biológiai folyamatot úgynevezett autofágia, amely magában foglalja a sérült sejtek eltávolítása a közös. Teljesen megértem, hogy a testmozgás az utolsó dolog, amit tenni akarsz, ha fájnak és fájnak az ízületeid.

Elengedhetetlen, hogy hidratált, ha az ízületek károsodtak

Azonban csinál gyakorlat, amely magában foglalja a minimális súly-viselő, mint az úszás vagy fürge séta is csinál az ízületek a világ a jó, anélkül, hogy tovább súlyosbítja a fájdalmat. A porcot egy szinoviális folyadékkal kenik meg, és a porcunk körülbelül 60% – ban vízből készült. Ennek eredményeként elengedhetetlen, hogy folyamatosan hidratált, ha az ízületek károsodtak. Ha nem tesszük, csökken az ízületi folyadék termelése, és megnöveljük a súrlódási fájdalom és porc romlás kockázatát.

Az ivóvíz segíthet az ízületi egészség javulásában, és enyhítheti az olyan állapotok által okozott fájdalmat, mint a rheumatoid arthritis, az osteoarthritis és a köszvény. Izmok vegye le a terhet az ízületek, szóval, ha nem elég erős ahhoz, hogy támogatja a testsúly jár át a napi tevékenységek előfordulhat, hogy az ízületek hogy a hit helyett. Ismét, akkor nem kell menni a tornaterembe, és kiloccsant egy szuper intenzív edzés-egyszerű súlyozó gyakorlatok is meg tudja csinálni a trükköt.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here